سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

لغو کنفرانس ضد صهیونیسم از سوی جمهوری اسلامی !

جمهوری اسلامی کنفرانس سالانه ضد صهیونیسم ٬ مکانی که محمود احمدی نژاد از آن برای بیان سخنان تحریک آمیز و بهانه دهنده علیه اسراییل استفاده می کرد را برگزار نخواهد کرد.

photo-top

کیهان نوین:  روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی با اشاره به روابط خاص جمهوری اسلامی و اسراییل، از لغو کنفرانس ضد صهیونیسم از سوی دولت یازدهم خبر داده و افزود: در آخرین حرکت دولت ایران برای نشان دادن جهت جدید دیپلماسی در کشور٬‌ مقامات ایرات دستور کنسل شدن کنفرانس سالانه افق تازه را که قرار بود ماه آینده برگزار شود٬ صادر کردند.

به گزازشسایت خبری گویا؛  وزارت امور خارجه دستور کنسل شدن این اجلاس را در حالی صادر می کند٬‌ که یک سناتور سابق آمریکایی در بین ۶۳ مهمان خارجی این برنامه حضور داشت. به گفته این منبع، این تصمیم واکنش خصمانه بسیاری از تندروها را در پی داشته است.

مهمان آمریکایی این اجلاس دیود دوک سیاستمدار گرای آمریکایی است که عقاید ضد اسراییلی دارد و قبلا نماینده کنگره آمریکا نیز بوده است.
ofoghNoFarsofoghNoFars2

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'