سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
عدم نتیجه نشست دوبی در زمینه مقررات اینترنت !

عدم نتیجه نشست دوبی در زمینه مقررات اینترنت !

روز گذشته دوبی میزبان نشست اعضای اتحادیه جهانی مخابرات بود که به منظور تنظیم و تصویب مقررات جدید در زمینه انترنت برگزار گردید , اما در پایان این نشست توافقی در این راستا برای اجماع در زمینه مقررات پیشنهادی کسب نگردید . 

0,,16455269_401,00

کیهان نوین : آنچه که شالوده موارد پیشنهادی برخی اعضاء در این مجمع بود نشان از نفوذ و کنترل دولتها در زمینه اینترنت بود که با مخالفت آلمان , آمریکا و تعدادی از کشورهای غربی همراه شد .

آلمان، آمریکا و کشورهای اروپایی سریعا علیه سند اصلاحی مقررات بین‌المللی مخابراتی موضع گرفته و اعلام کردند که آن را امضا نخواهند کرد.

همچنین در همین زمینه کشورهایی  مانند چین , عربستان سعودی و روسیه از تصویب و اجرای این قوانین جهت محدود کردن آزادی اینترنت استقبال کردند .

در واکنش به موارد مطرح شده در این مجمع , وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرده است، موافقت‌نامه جدید تنها برای کشورهایی معتبر خواهد بود که آن را امضا کرده‌اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'