سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نگرانی روحانیون ساکن قم از گسترش شبکه های اجتماعی

نگرانی روحانیون ساکن قم از گسترش شبکه های اجتماعی

روحانیون قم نسبت به گسترش شبکه های اجتماعی بخصوص در میان جوانان ابراز نگرانی کرده و خواستار برخورد با آن توسط دستگاه قضاییه جمهوری اسلامی شده اند.

g55g5gکیهان نوین: مصباح یزدی از مهره های نزدیک به علی خامنه ای گفت: «هر روزه صدها سایت و شبکه به شبهه‌ پراکنی علیه مسائل دینی می‌پردازند و مطالب کفرآمیز به جوانان ما منتقل می‌کنند

پس باید دائما خطرات فکری را که جوانان ما را تهدید می ‌کند، رصد کنیم و یا لااقل با گفت‌وگوی صمیمانه با آنها متوجه سؤوالات ذهنی آنها بشویم و یا پاسخ‌های قانع‌کننده برای جوان تهیه کنیم».همچنین مکارم شیرازی با نگرانی از گسترش شبکه های اجتماعی مدعی شد.

«از مسائل مهم در دانشگاه‌ها، جلوگیری از گسترش فضاهای مجازی ناسالم است چرا که فضاهای مجازی ۹۰ درصد فضای مجازی دنیا را به لجن‌زار تبدیل می‌کند و باید برنامه‌ای برای این موضوع اندیشید».

وی همچنین روز سه چهارشنبه پنجم خرداد مدعی شد: «برنامه‌های تبلیغاتی باید قوی باشد، الان برنامه‌های شوم شبکه‌های فاسد و گمراه‌کننده غوغا می‌کند. اکثر شبکه‌های اجتماعی غربی لجن‌زار است و دنیا را آلوده کرده است».

وی اوایل اردیبهشت سال جاری نیز گفته بود «اطلاعاتی که در زمینه فضاهای مجازی به ما می‌رسد وحشتناک است و مسئولان قضایی و دادستان‌ها باید به این شرایط بد فضای مجازی توجه داشته باشند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'