سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازداشت هشت تهیه کننده کلیپ‌های موسیقی در تهران بزرگ

بازداشت هشت تهیه کننده کلیپ‌های موسیقی در تهران بزرگ

ماموران انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ۸ تن از تهیه کنندگان کلیپ‌های موسیقی‌ که کلیپ‌هایشان در شبکه های ماهواره ای پخش می‌شد خبر داد.

download (1)کیهان نوین: عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با تایید این خبر گفت: پرونده این افراد در دادسرای فرهنگ و رسانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین رابطه سخنگوی نیروی انتظامی نیز با اشاره به اینکه تخلف در حوزه ساخت کلیپ‌ خوانندگان در حوزه فعالیت وزارت ارشاد قرار دارد، از برخورد پلیس با سازندگان کلیپ‌های ماهواره‌ای که در شهر تهران اقدام به تهیه و تولید این کلیپ‌ها می‌کنند خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی، در واکنش به موضوع ساخت کلیپ‌های خوانندگان غیرمجاز در شهر تهران و پخش ‌آنها در شبکه‌های ماهواره‌ای، گفت: علاوه بر این، پلیس نیز در صورت مواجهه با موارد این‌چنینی، پس از انجام اقدامات اولیه، تشکیل پرونده قضایی و با حکم قضایی، با سازندگان این کلیپ‌ها برخورد قانونی را انجام می‌دهد.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'