سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نامه سرگشاده دو سندیکای کارگری به ریاست قوه قضاییه

نامه سرگشاده دو سندیکای کارگری به ریاست قوه قضاییه

اتحادیه نیروی کار پروژه ای ایران وسندیکای کارگران فلزکارمکانیک، در نامه‌ای سرگشاده به ریاست قوه قضاییه خواهان برخورد با اقدامات فراقانونی رییس دادگستری استان خوزستان در برخورد با اعتراضات کارگری شدند.

635602039217299293کیهان نوین: متن کامل نامه در پی می‌آید.

نامه سرگشاده به ریاست قوه قضاییه

حضور جناب آقای لاریجانی رییس قوه قضاییه

با سلام، بخشنامه ای در ۳ آذر ماه ۱۳۹۴ از دادگستری کل استان خوزستان روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت که اعتراضات کارگری استان را به برخورد قضایی تهدید نموده است.

با توجه به اصل ۲۷ قانون اساسی در « تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها بدون سلاح و به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است» و صراحت قانون در آزادی اجتماعات و راهپیمایی ها از شما می خواهیم ضمن برخورد قانونی با رییس دادگستری استان خوزستان به دلیل زیر پا نهادن قانون اساسی ، این بخشنامه ضدکارگری را لغو کنید تا پایه ای برای برخورد با اعتراضات کارگری در سراسر کشور قرار نگیرد.

همچنین تمهیداتی اتخاذ شود که اینگونه بخشنامه ها که قانون اساسی را نادیده می گیرند ، قبل از صدور کارشناسی و سپس ابلاغ شود.

با احترام

اتحادیه نیروی کار پروژه ای ایران

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک

94/9/7

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'