سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ضرب و شتم یک فعال سیاسی کرد و عدم پیگیری شکایات ازطرف قضایی و پلیسی

ضرب و شتم یک فعال سیاسی کرد و عدم پیگیری شکایات ازطرف قضایی و پلیسی

یک شهروند کرد به نام رحمان فتوحی اهل روستای “کهنه قلعه” از توابع شهر اشنویه از سوی افراد مسلح ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما پلیس هیچ واکنشی به شکایت نشان نداد.

28304 کیهان نوین: به گفته یک منبع مطلع، متعاقب این حادثه، شهروند مضروب کرد در نهادهای مرتبط پلیسی و قضایی حکومتی اقدام به ثبت شکایت نموده، اما تاکنون این نهادها اقدامی در این رابطه انجام نداده‌اند.

منابع مطلع و بستگان این شهروند بر این باورند که نهادهای امنیتی به بهانه اینکه رحمان فتوحی دارای سابقه فعالیت سیاسی می‌باشد از پیگیری پرونده وی خودداری می‌کنند.

گفته می‌شود، این شهروند طی سال‌های ٧١- ٧٢ به دلیل همکاری با یکی از احزاب کرد اپوزسیون حکومت اسلامی ایران به ١٨ ماه زندان محکوم شده بود.

ساکنین روستای “قلعه کهنه” می‌گویند: احتمال دارد که این افراد وابسته به نهادهای امنیتی حکومت جمهوری اسلامی بوده و به همین دلیل نهادهای مرتبط حکومتی اقدامی را جهت پیگیری پرونده رحمان فتوحی انجام نمی‌دهند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'