سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعلام نتایج داوری مقدماتی مقالات همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث

اعلام نتایج داوری مقدماتی مقالات همایش ملی نکوداشت اخوان ثالث

دبیر علمی نخستین همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث، از اعلام نتایج داوری مقدماتی آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

akhavan-sales (5)کیهان نوین:  مجید پویان، مدیر روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان مقالات تا پایان مهلت تعیین شده، 535 چکیده و مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: نتایج داوری مقدماتی آثار دریافتی از 16 خرداد ماه گذشته به تدریج اعلام شد و به دلیل کمیت بالای آثار، تا 10 تیر ماه جاری به طول انجامید.

پویان، استقبال پژوهشگران از فراخوان مقالات این همایش را بسیار خوب توصیف کرد و بیان داشت: هر چند 31 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار بود اما به دلیل استقبال و درخواست پژوهشگران و علاقه‌مندان، این زمان تا 15 خرداد تمدید شد و در نهایت نیز در مدت زمان دو ماه، تعداد قابل توجهی چکیده و مقاله دریافت شد.

دبیر علمی همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث عنوان کرد: پژوهشگران می‌توانند نتایج داوری را در صفحه شخصی خود در درگاه اینترنتی همایش به نشانی www.akhavansaales.ir مشاهده کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'