سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
سعید یسایی همچنان در بند

سعید یسایی همچنان در بند

با ادامه ممانعت از آزادی، سعید یسایی پنجمین روز را در زندان اوین سپری می‌کند.

downloadکیهان نوین: سعید یسایی، از پیروان عرفان حلقه، که روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه درحالی که مقابل دادگاه کیفری در خیابان خیام قصد ترک محل و رفتن به منزل را داشت بازداشت شده بود، همچنان در زندان اوین به سر می‌برد و این در حالی است که وی مبتلا به بیماری ریوی نیز می باشد و باید تحت درمان و مراقبت های پزشکی ویژه قرار داشته باشد.

یک منبع مطلع گفت: «شعبه رسیدگی کننده به پرونده ایشان مشخص شده و پرونده ایشان در شعبه سه بازپرسی دادسرای شهید مقدس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

گفتنی است در هجومی که‌‌ همان شب ماموران برای تفتیش منزل وی داشتند، به خانواده وی اعلام شد روز بعد، جهت آزادی آقای یسایی، با فیش حقوقی به دادسرای شهید مقدس مراجعه نمایند. اما با مراجعه خانواده آقای یسایی در صبح روز چهارشنبه، پس از ساعت‌ها معطلی، بدون دریافت هیچ پاسخی مبنی بر آزادی ایشان، به منزل بازگشتند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'