سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعتراض زنان برهنه مقابل سفارت مصر در استکهلم!

اعتراض زنان برهنه مقابل سفارت مصر در استکهلم!

تدوین قانون اساسی جدید مصر با مخالفت شدید مردم رو به رو شده،  به طوری که تظاهرات گسترده مردمی را به همراه داشته است. فرمان محمد مرسی مبنی بر افزایش مصونیت خود نیز دامنه این اعتراضات را گسترش داده، اعتراض هایی که مرزهای مصر را هم  درنوردیده است!

Screenshot-1

کیهان نوین: اعتراض گسترده مردم مصر علیه رژیم حسنی مبارک که به سقوط این دیکتاتور مصری منجر شد، با به قدرت رسیدن محمد مرسی وارد فاز تازه ای شد. محمد مرسی هم در ادامه اعمال قوانین اسلامی، قوانین محکمتری را تدوین کرده و به همه پرسی گذاشت که با موج گسترده مخالفان مصری رو به رو شد. دامنه این اعتراضات آنقدر گسترده شده که مخالفان مصری در خارج از مصر را هم به واکنش واداشته است.

بر همین اساس روز ۲۰ دسامبر، سفارت مصر در شهر استکهلم، شاهد زنان برهنه ای بود که با تجمع مقابل سفارت، به قانون اساسی جدید این کشور که با تدوین مرسی به همه پرسی گذاشته شد، معترض بودند. پیشگام این حرکت اعتراضی، عالیه المهدی وبلاگ نویس مصری است که خود نیز در آن حضور داشته است.

به گزارش کیهان نوین؛ عالیه المهدی درباره علت حرکت اعتراضی خود، در گفتگو با شبکه خبری استکهلم اظهار داشت: قانون اساسی باید تضمین کننده حق من باشد نه اینکه حقوق مرا نقض کند.

به روی اندام کاملا برهنه این زن مصری که پرچم کشورش را هم در دست داشت، نوشته:

شریعت قانون اساسی نیست

 

Screenshot

Screenshot-2

Screenshot-3

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'