سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مسکو در اندیشه پشت کردن به بشار اسد!

مسکو در اندیشه پشت کردن به بشار اسد!

آخرین سخنان ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در کنفرانس خبری سالیانه خود، تلویحا خبر از عدم ادامه حمایت از بشار اسد و دولت تحت امرش داد!

IMAGE634665602951765309

کیهان نوین: رییس جمهور روسیه در نشست خبری سالیانه خود با بیان اینکه مسکو مایل نیست مخالفان رژیم اسد پس از پیروزی به سرکوب عوامل حکومت بشار اسد بپردازد، تلویحا عمر رژیم بشار اسد را تمام شده دانسته و جایگاه اسد را لرزان تر از همیشه خوانده است.

هفته گذشته، میکائیل باگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه این کشور در امور خاورمیانه گفته بود : باید واقع بین بود و دید که بشار اسد در حال از دست دادن کنترل خود بر کشور است و سقوط رژیم او توسط مخالفان غیرمحتمل نیست.

به گزارش کیهان نوین و به نقل از رادیو فرانسه؛ جرج صبرا، رهبر شورای ملی سوریه، که از مخالفان رژیم بشار اسد به شمار می رود، در این باره گفت: مسکو در حال فاصله گرفتن از رژیم دمشق و نزدیک شدن به مخالفان آن است و در صورت ارسال اسلحه به مخالفان بشار اسد،  اثری از رژیم او در هفته های آینده باقی نخواهد ماند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'