سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

شاهزاده رضا پهلوی: جنگ خامنه‌ای، جنگ ایران و ملت ایران نیست؛ به رهبر رژیم هشدار می‌دهم دست از حماقت بردارد!

شاهزاده رضا پهلوی در ارتباط به تشدید بحران و جنگ‌طلبی‌ و سلطه‌جویی رژیم جمهوری اسلامی یکبار دیگر به نیروهای نظامی و امنیتی که «به ایران وفادارند و نه به جمهوری ضدایرانی» توصیه کرد که در برابر «جنون آخرالزمانی خامنه‌ای و پاسدارانش» بایستند.

در شرایطی که احتمال حمله جمهوری اسلامی و تروریست‌های نیابتی‌اش به خاک اسرائیل می‌رود، به رهبر رژیم هشدار می‌دهم که دست از حماقت بردارد و با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و البته خیانت‌کارانه‌اش، ایران را به ورطه جنگ نکشاند.»
 از نیروهای نظامی و امنیتی که به ایران وفادارند و نه به جمهوری ضدایرانی، می‌خواهم که در برابر جنون آخرالزمانی خامنه‌ای و پاسدارانش بایستند. امروز وظیفه هر ایرانی وطن‌پرستی است که مخالفت آشکار خود را با جنگ‌طلبی خامنه‌ای اعلام کند. امروز زمان همبستگی ملی برای نجات میهن است.

Prince Reza Pahlavi once again advised the military and security forces who are “loyal to Iran and not to the anti-Iranian republic” to stand against the “apocalyptic madness of Khamenei and his guards” in connection with the escalation of the crisis and the belligerence and domination of the Islamic Republic regime.

In a situation where there is a possibility that the Islamic Republic and its proxy terrorists will attack Israel, I warn the regime leader to stop being stupid and not drag Iran into the abyss of war with his expansionist and of course treacherous policies.”
I ask the military and security forces who are loyal to Iran and not to the anti-Iranian republic to stand against the apocalyptic madness of Khamenei and his guards. Today, it is the duty of every patriotic Iranian to declare his clear opposition to Khamenei’s warmongering. Today is the time of national solidarity to save the country.

 

کیهان نوین:  وی در پیامی که روز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد به خامنه‌ای رهبر رژیم هشدار داد که «دست از حماقت بردارد و با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و البته خیانت‌کارانه‌اش، ایران را به ورطه جنگ نکشاند.»

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی، رژیمی بحران‌زا و بحران‌زی است. ۴۵ سال است که این رژیم ضدایرانی، جنگ و بحران و تحریم را به ملت ایران تحمیل کرده است.

در شرایطی که احتمال حمله جمهوری اسلامی و تروریست‌های نیابتی‌اش به خاک اسرائیل می‌رود، به رهبر رژیم هشدار می‌دهم که دست از حماقت بردارد و با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و البته خیانت‌کارانه‌اش، ایران را به ورطه جنگ نکشاند.

خامنه‌ای و رژیم تحت امرش، ایران را به کشوری عقب‌مانده و منزوی بدل کرده‌‌اند، و با درگیر کردن ملت و مملکت در جنگی دیگر، تنها بر مصیبت‌های ایرانیان می‌افزایند.

جنگ خامنه‌ای، جنگ ایران و ملت ایران نیست.

باور دارم که بخش بزرگی از نیروهای نظامی کشور و خانواده‌های‌شان نیز با ورود به چنین جنگی مخالفند.
از نیروهای نظامی و امنیتی که به ایران وفادارند و نه به جمهوری ضدایرانی، می‌خواهم که در برابر جنون آخرالزمانی خامنه‌ای و پاسدارانش بایستند.

امروز وظیفه هر ایرانی وطن‌پرستی است که مخالفت آشکار خود را با جنگ‌طلبی خامنه‌ای اعلام کند. امروز زمان همبستگی ملی برای نجات میهن است.

بدون نظر

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'