سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

رئیس کانون مداحان شاهین‌شهر اصفهان به ضرب گلوله کشته شد .

رسول شهریاری، رئیس کانون مداحان شاهین‌شهر اصفهان و مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان، با شلیک گلوله افراد ناشناس کشته شد.

کیهان نوین :رسانه‌های داخلی ایران روز یکشنبه، ۲۲ بهمن‌ماه، اعلام کردند که جسد آقای شهریاری «در حالی که بر اثر اصابت سه گلوله جان باخته بود، در خودرو او در بلوار پرستار شاهین‌شهر کشف شد».

فرماندار شاهین‌شهر نیز روز دوشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه، در این زمینه به خبرگزاری ایسنا گفت که جسد این مداح نزدیک به حکومت ایران «دو شب پیش» و «روبه‌روی منزل خانواده همسرش»‌ پیدا شده است.

محمدرضا کاظمی‌طبا اعلام کرد که قاتل رسول شهریاری بازداشت شده و انگیزهٔ این قتل را «اختلاف خانوادگی»‌ عنوان کرد.

آقای شهریاری از کارمندان ستاد اجرایی فرمان خمینی بود و چند سمت دیگر از جمله دبیر کارگروه تولید محتوای کنگرهٔ شهدای شاهین‌شهر را نیز بر عهده داشت.

پیش از این نیز اخباری در مورد کشته‌شدن مداحان با شلیک گلوله در شهرهای مختلف ایران منتشر شده بود.

در همین زمینه جسد هابیل آفاق‌ آذر، مداح تبریزی، روز پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن، در حالی که به ضرب گلوله کشته شده بود، در منطقه ائل‌باغی شهر تبریز پیدا شد.

خبرگزاری رکنا نیز تیرماه ۱۴۰۰ از قتل یک مداح «مشهور» در ماهشهر در استان خوزستان خبر داده بود. رسانه‌های داخلی ایران در گزارش‌های خود در این زمینه از عنوان «تیرباران مداح مشهور» استفاده کرده بودند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'