سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

نیاز مبرم به ایجاد رهبری هماهنگی (گروهی یا فردی)

نوشته اند: درسخنان اخیر شاهزاده رضا پهلوی به این موارد اشارهء صریح شده است که:
وظیفهء شخصی ایشان «رهایی ایران» است، بدون چشمداشت به قدرت برای خویش .   !!

کیهان نوین: رهایی کشور ایران آنهم از سلطه نظام آدمخواری مانند جمهوری اسلامی چگونه بدون یک رهبری و هماهنگی منسجم (گروهی یا فردی) و بویژه ارائه قدرت ممکن خواهد بود هر چند که مردم ایران خواهان سرنگونی رژیم باشند که دربهترین حالت , این 3 ماه اخیر بوده است!

شعار فریبنده هر فرد یک رهبر شاید دریک برهه زمانی بسیارکوتاه تا حدی موثر و کارا بوده اما بدلیل عدم انسجام سیاسی و تجربیات جوانان در امر سازماندهی های لازم بلافاصله رژیم آنرا خنثی نمود !
در حال حاضر نیاز مبرم به ایجاد آشکار یک شورای رهبری / هماهنگی (فعلآ) در برون مرز بسیار حیاتی دیده میشود و بدلیل عدم حضور عملی آن, رژیم فقاهتی نهایت استفاده در سرکوب جوانان ایران را داشته و دارد و حتا جامعه (سیاسی) بین الملل را نیز دچار شک و تردید بیشتری درجهت عدم حضور یک آلترناتیو میکند ! لذا در مرحله نخست برخلاف تمام صحبت های غیر مسئولانه شاهزاده درباب نهاد پادشاهی و ایذآ رهبری مخالفانِ نظام اسلامی باید او از روش سعی درمحبوب بودن تا بی نهایت خود (پوپولیستی) دست برداشته و در جهت نجات ایران ریسک کند یعنی آستین ها را بالا زده و سریعآ با نام خودش فراخوان جدی و محکمِ تشکیل یک شورای رهبری / هماهنگی را رسمآ اعلام نماید و مهم نیست اگر تعدادی از چپها و برخی از جبهه ملی چیها یا عوامل دستگاه های اطلاعاتی غرب از این عمل او انتقاد کنند یا مخالفت نمایند مهم نجات ایران است و لاغیر !
زمان بسود ملت ایران تا حدود زیادی بکار افتاده بود اما اندک اندک دارد برخلاف آن پیش میرود اگر زودتر بفکر نباشیم .
  17 دسامبر 2022
نویسنده : غلامعلی امیرابراهیمی خلبان سابق نیروی دریایی ارتش شاهنشاهی ایران
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'