سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مبینا سوری توسط شوهر «روحانی‌»اش به قتل رسید

مبینا سوری توسط شوهر «روحانی‌»اش به قتل رسید

گزارش‌های تازه حاکیست شوهر مبینا سوری دختر ۱۴ساله رومشکانی که یک آخوند است، به قتل این دختر اعتراف کرده. به این ترتیب ۷ نفر مظنون دستگیر شده از اعضای خانواده خودش و شوهرش آزاد شده‌اند.

کیهان نوین: فرماندار رومشکان می‌گوید مبینا ۱۶ ساله است و توسط شوهرش به قتل رسیده و نه یکی از بستگانش.
او گفته که انگیزه قتل در دست بررسی است و براثر اختلاف خانوادگی و درگیری این قتل رخ داده است.
شوهر مبینا که یک آخوند جوان است اکنون دستگیر شده و به قتل اعتراف کرده است.

مبینا سوری ۱۴ساله همسر یک آخوند از اهالی بخش سوری بوده که اعلام شد ۸ شهریور با روسری به قتل رسیده است.  ابتدا متهم به قتل عمو و برادر وی بودند که حالا مشخص شد قاتل این دختر نوجوان شوهر آخوندش بوده است.

در حالی‌ که گزارش‌های رسانه‌های داخلی از قتل مبینا سوری ۱۴ ساله با همدستی خانواده خودش و شوهرش برخلاف تمایل شوهرش خبر می‌دادند، دیشب فرماندار شهرستان رومشکان اعلام کرد که این دختر نوجوان ۱۶ ساله‌بوده و به دست شوهرش به قتل رسیده است.

این قتل که دو هفته پیش رخ داده، در روزهای گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا کرده، به ویژه اینکه این دختر نوجوان قربانی کودک‌همسری و قتل «ناموسی» شده است.

نعمت‌الله دستیاری فرماندار شهرستان رومشکان دیشب اعلام کرد که همسر این دختر نوجوان به قتل اعتراف کرده و قتل در روستای سوری شهرستان «ولی‌عصر» رخ داده است.

او انگیزه قتل را در دست بررسی دانست و گفت که «به دنبال اختلاف بین چند خانوار به وجود آمده و با هم درگیر شده بودند، یک خانم ۱۶ ساله به قتل می‌رسد، بلافاصله نیروی انتظامی به موضوع ورود پیدا می‌کنند و از دو طرف چند نفر دستگیر می‌شوند. در همان ساعات اولیه و تحقیقات و بازجویی‌ها یک نفر به قتل اعتراف می‌کند.»

او گفت در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون «از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که پس از اعتراف قاتل که همسر این خانم مقتول است همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.»

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'