سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تداوم «جهالت»‌ و «جنایت برای ثروت»؛ رئیس سازمان نظام پزشکی: آیا آنها که برای محدودیت واردات واکسن بیانیه دادند، امروز پاسخگو هستند؟

تداوم «جهالت»‌ و «جنایت برای ثروت»؛ رئیس سازمان نظام پزشکی: آیا آنها که برای محدودیت واردات واکسن بیانیه دادند، امروز پاسخگو هستند؟

محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی در حساب توئیتری خود از صادرکنندگان بیانیه‌ی ممنوعیت ورود واکسن‌های معتبر خارجی در راستای فرمان علی خامنه‌ای، انتقاد کرده و پرسیده است که آیا آنها امروز پاسخگو هستند؟

کیهان نوین: محمدرضا ظفرقندی رئيس سازمان نظام پزشکی کشور شامگاه دیروز در حساب توئیتری خود، آمار واقعی مرگ‌ و میرهای کرونایی در ایران را «بسیار بیشتر» از آمار اعلام شده خواند.
یکشنبه ۲۱ مهرماه پارسال ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای از تولید واکسن داخلی توسط «ستاد اجرایی فرمان امام» حمایت کردند و بر عدم واردات واکسن‌های خارجی تأکید و آنها را «تهدید سلامت» مردم دانستند!
امیرحسین قاضی‌زاده نایب رئيس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت احتمالی در کابینه ابراهیم رئيسی نیز جزو امضا‌کنندگان این بیانیه بود که واکسن فایزر را آن زمان حتا «مشکوک» خواند!
شاهزاده رضا پهلوی در پیامی که روز ۳۰ دی‌ماه ۹۹ خطاب به مردم ایران منتشر شد، ممنوعیت خرید واکسن‌های معتبر جهان از سوی علی خامنه‌ای رهبر سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی «جنایت برای ثروت» خواند که تلاش می‌شود با «جهالت» توجیه شود.
شهبانو فرح پهلوی نیز خردادماه در نامه‌ای به رئيس سازمان بهداشت جهانی از وی خواسته بود تا بخشی از واکسن‌های اهدایی ایالات متحده آمریکا برای کشورهای نیازمند به مردم ایران اختصاص یابد.

محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور شامگاه دیروز در حساب توئیتری خود، آمار واقعی مرگ‌ و میرهای کرونایی در ایران را «بسیار بیشتر» از آمار اعلام شده خواند. پیشتر مقامات خود وزارت بهداشت اعلام کردند که ارقام اعلام شده را می‌بایست تا سه برابر در نظر گرفت!

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'