سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ریچارد جومشوف دبیر سیاسی حزب دمکرات های سوئد،مشکل مهاجرین نیستند، مشکل اسلام است

ریچارد جومشوف دبیر سیاسی حزب دمکرات های سوئد،مشکل مهاجرین نیستند، مشکل اسلام است

سیاست مدار ارشد حزب دمکرات های سوئد و یکی از بلندپایه ترین سیاستمداران این حزب در مصاحبه ای با پود بیان داشت که از نظر او مشکلات سوئد ارتباطی با مهاجرین ندارد، بلکه اسلام عامل اصلی مشکلات بوجود آمده در جامعه سوئد است.

کیهان نوین:این سیاستمدار ارشد حزب دمکرات های سوئد در این مصاحبه گفت که اسلام یک مذهب خیلی خیلی خیلی بد است که تهدیدی از پایه و اساس برای موجودیت سوئد بشمار می رود.

من در اصول هیچ مشکلی در رابطه با مهاجرت ندارم شما همیشه می توانید گروه ها کوچک را اداره کنید، اما وقتی صحبت از گروه های بسیار بزرگی می شود که طرز تفکر کاملاً متفاوتی دارند چنین مشکلاتی پیش می آید.

این سیاستمدار ۵۱ ساله حزب دمکرات های سوئد در ادامه گفتگوی خود بیان داشت ک دوستان مهاجر او که از کشورهای اسلامی گریخته و به سوئد آمده اند و از وضعیت زندگی خود در این کشورها گفته اند وی را عمیقا تحت تاثیر قرار داده اند.

ریچادر جومشوف در این مصاحبه اسلام را با نازیسم مقایسه کرد اما تاکید کرد من هیچ مشکلی با این که مسلمانان در سوئد زندگی می کنند ندارم، مشکل زمانی ایجاد می شود که مسلمانان تبدیل به یک گروه بسیار بزرگ شوند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'