سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
صدور کیفرخواست علیه دستیار پیشین حسن روحانی در امور زنان و خانواده

صدور کیفرخواست علیه دستیار پیشین حسن روحانی در امور زنان و خانواده

شهیندخت مولاوردی، دستیار پیشین رئیس‌جمهوری حسن روحانی در امور زنان و خانواده گفته است: “هنوز هیچ کیفرخواستی به من ابلاغ نشده است.”

کیهان نوین: او می‌افزاید: “کانال‌های مختلفی درباره صدور کیفرخواست برای من خبر داده‌اند که من خودم هم این موضوع را از طریق کانال‌ها متوجه شدم، اما هنوز هیچ کیفرخواستی به من و وکیلم ابلاغ نشده است.”

خانم مولاوردی سپس در کانال تلگرامی خود نوشت: «آقای رییسی، از ما گذشت؛ نگذارید این شیوه‌های غلط به رویه و قاعده تبدیل شود!
امروز به شدت درگیرودار پیدا کردن داروی مادرم بودم که به واسطه تحریم‌ها مدتی است نایاب شده و ناگهان با پیام‌ها و‌تماس‌های مکرر خبرنگاران متوجه شدم. رسانه‌هایی خاص پایکوبان و شادان خبر از صدور کیفرخواستی توسط دادسرای فرهنگ و رسانه داده‌اند، بدون آنکه قبلا کیفرخواست به متهم ابلاغ شده باشد!
به عنوان یک حقوق‌خوان متعجب و متاسفم از این‌شیوه‌های غلطی که می‌رود تا به رویه و قاعده تبدیل شود!
کجای دنیا با متهم چنین می‌کنند؟ و کجای قانون اساسی و قوانین آیین دادرسی کیفری و مدنی ما چنین اجازه‌ای را می‌دهند که کانال‌های زرد و اقماری وابسته و‌منتسب به یک نهاد نظامی، قبل از متهم به محتویات پرونده‌هایی که ساخته و پرداخته شده و سپس به مفاد کیفرخواست دسترسی داشته و اقدام به خبرسازی و نشر آن کنند؟!‌‌‌
آقای رییسی! در اثنای بازپرسی‌ها در دادسرای فرهنگ و رسانه به شما پیام دادم که آیا در جریانید در این ‌دادسرا چه می‌گذرد و ر‌ویه‌های سابق کماکان ادامه حیات می‌دهد؟! و هنوز جولانگاه چه کسانی است؟!
اما دریغ و درد! آنچه البته به جایی نرسد فریاد است…»

بنا بر ادعای خیرگزاری فارس، مولاوردی با اتهاماتی چون “فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن و در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور” روبرو شده است.

مولاوردی در توییتر نوشت: «چه کسی پاسخگوی تعارض‌ها و تناقض‌هایی است که با دیدن این خبر در ذهن جوانانمان جوانه می‌زند؛ از یک طرف انفجار تبلیغات برای ترویج عفاف و حجاب این روزها و از آن طرف مقام مسئولی که با پوشش چادر متهم به تشویق به فساد و فحشا می‌شود؟، کدام را باور کنند؟!»

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'