سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
درگذشت دوچرخه‌سوار زن بر اثر تصادف در  حین تمرین

درگذشت دوچرخه‌سوار زن بر اثر تصادف در حین تمرین

روز چهارشنبه ۱۴ خرداد، ونوس زرین‌خاک، دوچرخه‌سواری که برخی رسانه‌ها از او به عنوان عضو هیات دوچرخه‌سواری تهران نام برده‌اند هنگام رکا‌ب‌زنی بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست داد.

کیهان نوین: در تقاطع بزرگراه شیخ فضل‌الله و حکیم، یک خودرو از پشت با او که در حال تمرین دوچرخه‌سواری بوده، برخورد می‌کند. این رکابزن بر اثر این تصادف دچار خون‌ریزی مغزی می‌شود و پیش از رسیدن نیروهای امدادی فوت می‌کند.

روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری همچنین اظهارات امید سراجی رئیس هیأت دوچرخه سواری تهران را منتشر کرده است که می‌گوید «خانم زرین خاک هیچ گونه عضویت در هیات دوچرخه سواری استان تهران و حتی در غالب تیم ‌ باشگاهی تهران نداشته و فقط به عنوان یک شهروند آماتور در سطح شهر و اتوبان‌ها دوچرخه سواری می‌کرده است».

مدتی پیش نیز یک دوچرخه‌سوار نوجوان در یزد هنگام تمرین رکاب‌زنی بر اثر تصادف درگذشت.

پس از این رویداد، رکاب‌زنان کمپینی راه‌اندازی کردند برای درخواست از رانندگان خودروها تا فاصله یک‌ونیم متری خود را با دوچرخه‌سوارها رعایت کنند.

خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران فاقد مسیر ویژه دوچرخه‌سواری هستند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'