سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
جامعه جهانی برای متوقف کردن تهدیدهای رژیم ایران به ما بپیوندد

جامعه جهانی برای متوقف کردن تهدیدهای رژیم ایران به ما بپیوندد

روز شنبه ۲۰ اردیبهشت وزیر خارجه ایالات متحده مایک پمپئو با انتشار بیانیه‌ای گفت: دو سال پیش پرزیدنت ترامپ تصمیم شجاعانه‌ خروج از برجام را برای محافظت جهان از خشونت و تهدیدهای هسته‌ای ایران اعلام کرد. امروز آمریکایی‌ها امن‌تر و خاورمیانه صلح‌آمیزتر از شرایطی است که اگر در توافق هسته‌ای باقی می‌ماندیم.

کیهان نوین: با یادآوری گذشت دو سال از تصمیم پرزیدنت ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای ایران، خواستار اجماع جهانی مقابل رژیم ایران و تکرار همکاری و تجربه موفق پیروزی بر آلمان نازی شد.

مایک پمپئو همچنین با یادآوری همکاری ایالات متحده و هم پیمانانش در مقابله با آلمان نازی که ۷۵ سال پیش منجر به پیروزی شد، افزود: امروز ما با چالشی جدی برای صلح منطقه‌ای از سوی یک رژیم سرکش دیگر مواجه هستیم و مجددا از جامعه جهانی می‌خواهیم تا برای متوقف کردن حکومت شماره یک جهان در یهودی‌ستیزی به ما بپیوندند.

همچنین مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به دو ساله شدن این تصمیم و غیرقابل پذیرش بودن خشونت و ترور رژیم ایران تاکید کرد که ایالات متحده هرگز اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'