سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ضرب و شتم وحشیانه یک زندانی به علت داشتنن سیگار

ضرب و شتم وحشیانه یک زندانی به علت داشتنن سیگار

مسولین زندان زاهدان یک زندانی بی دفاع را همراه با ضرب و شتم وحشیانه به دلیل داشتن یک سیگار معمولی به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان زاهدان منتقل شد.

5752کیهان نوین: پنجشنبه شب ۲۲ مهر ماه حوالی ساعت ۲۱:۳۰ خلیلی از مسئولین حفاظت زندان و فرد دیگری به نام خزاعی از بازرسان زندان به اتاق ۲۲ بند ۴ زندان زاهدان یورش بردند و به اذیت و آزار و تخریب وسایل شخصی زندانیان پرداختند. سپس این ۲ شکنجه گر زندان زاهدان زندانی کامبیز کرا زهی ۳۶ ساله را به دلیل داشتن یک نخ سیگار معمولی وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار دادند و او را به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان زاهدان منتقل نمودند.

بند قرنطینه دارای شرایطی غیر انسانی است. زندانیان در این بند دائما تحت شکنجه جسمی و روحی بوده و از حداقل امکانات اولیه انسانی برخوردار نیستند.
خلیلی از مسئولین اطلاعات زندان و از شکنجه گران شناخته شده زندان زاهدان است. این فرد دائما زندانیان عادی و سیاسی را بدون هیچ دلیلی مورد اذیت و آزار قرار می دهد. فرد دیگری که

مستقیما در شکنجه و اذیت و آزار زندانیان نقش دارد خزایی نام دارد. او اخیرا از زندان سراوان به زندان زاهدان منتقل شده است .
سال گذشته به دلیل شکنجه وحشیانه یک زندانی که منجر به وخامت حال وی گردید و به دلیل نفرت زندانیان از اعمال و رفتار این زندانبان ٬او را به زندان سروان تبعید کردند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'