سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
دستگیری یک زوج بهایی توسط اداره اطلاعات

دستگیری یک زوج بهایی توسط اداره اطلاعات

بنابراین گزارش دو شهروند بهایی شب گذشته در شیراز از سوی موران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

img20161003_110544کیهان نوین: به دنبال افزایش فشار بر جامعه بهایی ایران در شیراز طی روزهای اخیر٬ شب گذشته یازدهم مهر ماه ۹۵ ٬ماموران اطلاعات به منزل یک خانواده در شیراز یورش برده و اقدام به تفتیش و ضبط برخی اموال آنها نمودند.

خانم روحیه نریمان و همسرش فرزاد دلارام که صاحب دو فرزند هستند از بهاییان شیراز می باشند که شب گذشته ماموران اقدام به بازداشت آنها نموده و به مکانی نامعلومی منتقل شده اند. از اتهامات و علت دستگیری هنوز اطلاعی در دست نیست.

پیش از این نیز در روز هفتم مهر ماه چهارده تن از بهاییان شیراز به نامهای :
مرجان و مژگان غلامپور ، فربد و فرزاد شادمان و پریسا روحی زادگان ، شمیم اخلاقی و همسرش صهبا فرحبخش ، صهبا مصلحی و همسرش عهدیه عنایتی ، مهیار سفیدی و همسرش شادی اقدم و ورقا کاویانی ، سروش ایقانی و مریم اسلامی بازداشت شده و هنوز در بازداشت به سر می برند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'