سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
درگیری زندانیان زندان رجایی شهر با گارد زندان

درگیری زندانیان زندان رجایی شهر با گارد زندان

روز شنبه ۲۴ مهرماه زندانیان  زندان رجایی شهر کرج در اعتراض به انتقال به بندهای دیگر با ماموران و گارد زندان درگیر و بر علیه شجاعی رئیس بند شعار دادند.

14446070_1223394337718117_7574194328077129350_nکیهان نوین:  صبح روز شنبه مسئولین زندان در یک اقدام تامل برانگیز تعدادی از زندانیان بند ۴ درسالن ۱۱ زندان رجایی شهر را با بلندگو فراخوانده و به آنها گفته اند، که باید به بندهای دیگر منتقل شوند.

زندانیان علت این موضوع را جویا شدند و مسئولین اعلام کرده اند، برای «جلوگیری از تنش و درگیری در زندان اقدام به تفکیک قومیتی» کرده اند. این عمل زندانبانان منجر به اعتراض آنها شده و دست به اعتصاب زده و دیگ غذا را برگردانده و اقدام به شعار بر علیه رئیس بند شجاعی و دیگر مسئولین نمودند.

همه زندانیان سالن ۱۱ با اتحاد در مقابل این اقدام زندانبانان و گارد ایستاده و در زیر هشت تجمع نموده و در نتیجه این اقدام زندانیان، مسئولین زندان عقب نشینی کرده و افراد انتقالی را به سالن ۱۱ بازگرداندند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'