سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بی خبری از زندانیان معترض به توهین به مقدسات در زندان رجایی‌شهر کرج

بی خبری از زندانیان معترض به توهین به مقدسات در زندان رجایی‌شهر کرج

درپی توهین وکیل بند سالن ۱۱ اندرزگاه ۴ زندان رجایی شهر کرج به امام سوم شیعیان، زندانیان معترض در این سالن اعتصاب کردند و از ورود وکیل بند به سالن ممانعت بعمل آوردند.

images-11کیهان نوین: مورخ پنج شنبه ۸ مهرماه، درپی درخواست زندانیان از وکیل بند سالن ۱۱ اندرزگاه ۴ در زندان رجایی شهر کرج برای دریافت «پارچه سیاه» و نصب در سالن به مناسبت ماه محرم، وی ضمن مخالفت با این درخواست به امام سوم شیعیان توهین کرد. امروز تعدادی از زندانیان معترض بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. از سرنوشت منتقل شدگان اطلاعی در دست نیست.

وقتی زندانیان به این شخص اعتراض کردند، وی نسبت فامیلی خود با مدیر داخلی زندان را به میان کشید و زندانیان معترض را تهدید کرد. سخنان این زندانی باعث خشم زندانیان و اعتصاب آن‌ها شد، طوری که از ورود او به سالن ممانعت بعمل آورند.

پس از این تنش‌ها، تعدادی از زندانیان معترض به بازرسی زندان منتقل و روز جاری به مکان نامعلومی منتقل شدند. از سرنوشت زندانیان معترض اطلاعی در دست نیست.

هویت احراز شده تعدادی از این زندانیان عبارت است از: « اژدر زادخاک، سید حسن حسینی پور، محمد عزیزی و عباس طاهری».

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'