سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازگشت محمد آگوشی زندانی سیاسی به زندان تبریز

بازگشت محمد آگوشی زندانی سیاسی به زندان تبریز

زندانی سیاسی محمد آگوشی، به دنبال عدم تمدید مرخصی،به زندان مرکزی تبریز انتقال یافت. بنا به گزارشات دریافتی زندانی سیاسی پیش ازاین و در روز یکشنبه 14 شهریورماه 1395 به مرخصی رفته بود ودرپی عدم تمدید مرخصی، پس از پنج روز به زندان مرگزی تبریز بازگشت.

کیهان نوین: این زندانی از کم خونی شدید،بیماری کلیوی ومشکلات مغز واعصاب رنج می برد وشرایط زندان مناسب وضعیت ولی نمی باشد. لازم به یادآوری است که، دختر این زندانی سیاسی به نام کانی آگوشی، به دنبال مرگ مادرش و زندانی بودن پدرش خود را در روز سه شنبه 9 تیر ماه سال 1394 از درب منزل در شهر پیرانشهر حلق آویز کرده بود،

او 22 ساله و دانشجوی سال چهارم دانشگاه بود، این موضوع محمد امین را وارد شرایط روحی وجسمی بسیار بدی کرده است، واو را رنج می دهد.او در اردیبهشت سال 1386به اتهام جاسوسی بازداشت شده، ودر فروردین سال 1391، در شعبه 31 دیوان عالی کشور پس از رسیدگی به پرونده به تحمل 10سال حبس در زندان زاهدان محکوم شد.

محمد آگوشی در تاریخ سوم فروردین 1395 برای گذراندن مابقی دوران محکومیت خود به زندان تبریز منتقل شد. لازم به ذکر است که اودر 14 شهریور 1395 جهت مرخصی از زندان خارج شد، و هم اکنون بعداز گذشت هفت روز مجدد به زندان تبریز بازگشت.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'