سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
عادلانه خواندن حکم محرومیت 7 دانشجوی دانشگاه سیستان از سوی معاون دانشجویی دانشگاه

عادلانه خواندن حکم محرومیت 7 دانشجوی دانشگاه سیستان از سوی معاون دانشجویی دانشگاه

علی خاتمی معاون دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان حکم ۱۲ ترم محرومیت از تحصیل برای ۷ دانشجو به اتهام حرکات موزون را عادلانه خواند!.

75884_661کیهان نوین: علی خاتمی معاون دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان با استدلال بر اینکه عده ای بازخواست می کنند که چرا اینگونه حکم صادر شده و عده ای می گویند چرا حکم کم صادر شده گفته: “احتمالا رویه کمیته انضباطی رویه اعتدال بوده است”.

پس از انتشار ویدئویی از شب دوم جشنواره اقوام در دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان که در آن چند تن از دانشجویان در حال رقص و پایکوبی هستند، ۷ نفر از دانشجویان ۱۲ ترم از تحصیل محروم شدند.

این رای که از طرف کمیته انضباطی این دانشگاه صادر شده اعتراض دانشجوها را در پی داشته است معاون دانشجویی دانشگاه اما با حمایت از این رای وعادلانه خواندن آن تاکید کرده است که دانشجویان حق اعتراض دارند و “من  به شخصه در کمیته انضباطی و در جلسه تجدید نظر فشار خواهم آورد که اگر اعضا تشخیص دهند، حکم صادره برای دانشجویان کمتر شود”.

خاتمی با سختتر خواندن جرم فیلمبردار و احتمال صدور حکمی سخت تر برای فلیمبردار که وی نیز جزو دانشجوها بوده گفت: “برای فیلمبردار هم برنامه دیگری داریم و جرم آن‌ها شدید‌تر از این ۷ دانشجو است”

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'