سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعدام چهار زندانی در کرج

اعدام چهار زندانی در کرج

چهار نفر به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر در زندان مرکزی کرج اعدام شدند.

ARME-JOMHORI-ESLAMI-IRAN-1024x1024_182820کیهان نوین: بر اساس گزارش های رسیده در روز چهارشنبه ۲۳ دی، این چهار تن روز سه‌شنبه ۲۲ دی اعدام شده‌اند.

اسامی اعدام‌شدگان «حمید حاجیان، حسین طوطیان‌نوش، مصطفی جمشیدی و محسن نصیری» اعلام شده است.

این زندانیان روز یکشنبه ۲۰ دی به سلول‌های انفرادی منتقل شده بودند. زندانیانی که در ایران حکم اعدام دارند یک یا چند روز پیش از اعدام به سلول انفرادی منتقل می‌شوند.

اعدام محکومان با جرایم مرتبط با مواد مواد مخدر در حالی افزایش یافته که چند ماه پیش طرحی برای لغو مجازات اعدام جرایم مواد مخدر در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مطرح شده بود. این طرح هنوز در مجلس بررسی و تصویب نشده است.

با این حال مقامات پلیس با این طرح مخالف هستند. از جمله علی مؤیدی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی که دو روز پیش با انتقاد از طرح مجلس درباره «لغو اعدام قاچاقچیان» گفت پیشنهاد چنین طرحی در آستانه انتخابات، نشان‌دهنده این است که «مبنای کار‌شناسی ندارد. »

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'