سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
هشدار ولایتی به دخالت آمریکا در مسائل منطقه خاورمیانه

هشدار ولایتی به دخالت آمریکا در مسائل منطقه خاورمیانه

همزمان با ورود وزیر خارجه رژیم سوریه به تهران، مشاور خامنه ای در امور بین الملل گفت: آمریکايیها در امور منطقه دخالت نکنند

IMG18135954کیهان نوین: علی اکیر ولایتی عصر امروز در حاشیه دیدار با وزیر خارجه صربستان در تهران گفت: آنچه در منطقه می گذرد حکایت از آن دارد که آمریکایی ها و برخی از کشورهای مرتجع منطقه مانند سعودی ها دنبال این هستند که دخالت های خود را در منطقه افزایش دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی همچون گذشته از متحدان منطقه ای خود مانند دولت های قانونی عراق و سوریه، مقاومت اسلامی لبنان و مبارزان یمن حمایت می کند.

ولایتی با هشدار به آمریکایی ها گفت: تأکید می کنم آنهایی که عضو منطقه نیستند مانند آمریکایی ها ولی در امور منطقه دخالت می کنند و اجلاس هایی را در مورد سوریه تشکیل می دهند بدانند تلاش آنها بی حاصل خواهد بود.

مشاور خامنه ای افزود: جمهوری اسلامی به دوستان خود کمک خواهد کرد تا بتوانند درمقابل تجاوز دیگران همچون آمریکایی ها و برخی کشورها مانند عربستان مقابله کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'