سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تیراندازی به عابران در یاسوج ۶ کشته و زخمی بر جای گذاشت

تیراندازی به عابران در یاسوج ۶ کشته و زخمی بر جای گذاشت

تیراندازی افرادی ناشناس از داخل خودروی سمند سفید رنگ به سمت عابران پیاده در یاسوج: در پی تیراندازی از سوی خودروی ناشناس در یاسوج ۲ نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند. فرمانده انتظامی استان می‌گوید عاملان حادثه شناسایی و دستگیر شدند. او ارتباط حادثه با امر به معروف و نهی از منکر را رد کرده است.

81594782-6429032کیهان نوین: در اثر این تیراندازی که در نخستین ساعات بامداد پنج‌شنبه (۱۸ تیر / ۹ ژوئیه) در بلوار امام خمینی شهر یاسوج، رخ داد یک نفر در دم کشته و ۵ نفر زخمی شدند. یکی از مصدومان نیز ساعتی پس از واقعه در اثر شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان در گذشت.

سردار غلامعباس غلام‌زاده، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفته که عاملان اصلی تیراندازی دو جوان ۲۳ و ۲۵ ساله بودند که در شهرستان چناران شناسایی و دستگیر شدند.

علت و انگیزه حادثه هنوز مشخص نیست و پلیس در حال تحقیق و بررسی بر روی حادثه است اما به گفته غلام‌زاده ظاهرا عاملان و مصدومان تیراندازی همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند. به گفته او هنوز تعداد دقیق عاملان درگیری مشخص نشده و تلاش برای دستگیری سایرعاملان این حادثه ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط این واقعه با موضوع امر به معرو و نهی از منکر را رد کرده است.

دستگیری عاملان نزاع در پاکدشت در چند ساعت

همزمان با حادثه تیراندازی در یاسوج، یک جوان ۲۷ ساله در پاکدشت در جریان یک نزاع دسته‌جمعی بر اثر ضربات چاقو کشته شده است.

به گفته آدینه‌وند، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، در کمتر از چند ساعت چهار نفر از عوامل این نزاع دستگیر شده و به جرمشان اعتراف کرده‌اند.

براساس این گزارش، جوان ۲۷ ساله به همراه یکی از دوستانش با سه نفر از “اراذل و اوباش” درگیر می‌شوند و طی این درگیری با ضربات چاقو مصدوم می‌شود. فرد آسیب دیده به بیمارستان منتقل می‌شود و در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان می‌میرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'