سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“آماده بودن بالگردهای آمریکایی برای حمله به مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی”

“آماده بودن بالگردهای آمریکایی برای حمله به مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی”

وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا در حالی‌ سخن از حمله و توانایی بالگردهای خود دارد که مذاکرات قدرت‌های ۱+۵ و جمهوری اسلامی در وین در جریان است.
Pegasusکیهان نوین: اشتون کارتر، وزیر دفاع ایالات متحده گفته بود که بمب‌های مخرب سایت‌های زیرزمینی برای به تاخیر انداختن برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی، آماده شده‌اند.

دیروز تایم گزارش داد که به موازات تلاش‌های دیپلماتیک وزارت خارجه‌ی آمریکا، پنتاگون نیز روی «گزینه نظامی» کار کرده است. اما سوال بزرگ‌تر آن است که آیا اوباما دستور حمله‌ به مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی را در صورت شکست مذاکرات، صادر خواهد کرد؟

پنتاگون بمب‌های ویژه تخریب سازه‌های در عمق را آزمایش کرده است و برای خرید ۲۰ بمب که تنها از بمب‌افکن‌های ب-۲ قابل انداختن هستند، ۳۱۴ میلیون دلار هزینه کرده است. این سلاح جدید، قدرتمندترین بمب غیر هسته‌ای آمریکا است. بمب‌افکن‌های ب-۲، قابل رهگیری نیستند و به راحتی می‌توانند از سد دفاعی ضد هوایی ایران عبور کنند.

با این حال باید دید آیا رئیس جمهوری آمریکا، در صورت شکست گفتگوهای وین، آمادگی صدور دستور بمباران مراکزی چون فردو را دارد؟

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'