سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نحوه برگزاری سالگرد خمینی نشانه دیگری بر تزلزل فزاینده جمهوری اسلامی

نحوه برگزاری سالگرد خمینی نشانه دیگری بر تزلزل فزاینده جمهوری اسلامی

فرمانده ناجا: “۳۰ هزار پلیس امنیت مراسم سالگرد مرگ خمینی را تامین می کنند.”

images (59)کیهان نوین: این گفته فرمانده ناجا نشانه دیگری از تزلزل و بی ثباتی فزاینده جمهوری اسلامی است. برای تامین امنیت مراسم دولتی بزرگداشت رهبرشان ناگزیر شده اند سی هزار مزدور حکومتی را بسیج کنند. فرمانده ناجا میگوید: “۲ هزار اتوبوس ساندیس خورهای حکومتی را از سراسر کشور به تهران خواهند برد.” به عبارت دیگر تلاش کرده اند که با بسیج جمعیت کرایه ای بر سر قبر خمینی   سوت و کوری بساطشان را جبران کنند و تنفر و رویگردانی کل جامعه از خمینی و نظام اسلامی اش را لاپوشانی کنند. مشکل رژیم فقط امنیت نیست. مشکلشان اینست که بدون جمعیت کرایه ای ساندیس خورها اصلا مراسمی نمیتوانستند برپا کنند. همانطور که مدتهاست نمازجمعه هایشان را فقط با بسیج ساندیس خورهای حرفه ای میتوانند برگذار کنند.

اما بعد از همه این تمهیدات، مانند سالهای قبل مراسمشان به صحنه دعوا و کشمکش جناحهای حکومتی بدل شد. سخنان روحانی در این مراسم با شعار های مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکا به دفعات قطع شد. در گزارشها آمده است که مراسم به تشنج کشیده شد و روحانی پس از چند بار قطع شدن سخنانش بر وحدت کلمه در بین مردم تاکید کرد و همه را به اتحاد فراخواند.

لازم نیست جناب روحانی نگران وحدت کلمه مردم باشد. مردم علیه جمهوری اسلامی کاملا متحد هستند. اگر اینطور نبود رژیم متبوعه ایشان ناگزیر نمی شد برای تامین امنیت و برای رونق دادن به مراسم فرمایشی اش گله های ساندیس خور را بسیج کند. ریشه دعواها و کشمکشهای جناحهای حکومتی هم در نهایت همین وحدت کلمه مردم ایران علیه کلیت نظام جمهوری اسلامی است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'