سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نامه کشیش سعید عابدینی از زندان رجایی‌شهر کرج

نامه کشیش سعید عابدینی از زندان رجایی‌شهر کرج

برای بازسازی دیوارهای روحانی فرو ریخته شده به من ملحق شوید.

imagesکیهان نوین: سعید عابدینی، کشیش نوکیش مسیحی، در نامه ای که از زندان رجایی شهر نوشته است گفت: عزرا دیوارهای روحانی را در اورشلیم بازسازی کرد در صورتی که نحمیا دیوارهای فیزیکی آن را بازسازی نمود. برای بازسازی دیوارهای روحانی فرو ریخته شده به من ملحق شوید.

این کشیش زندانی در ادامه نامه نوشته است: بسیاری از مسیحیان، به خاطر ایمانشان به عیسی مسیح خداوند در دنیا زندانی و کشته می شوند اما شما این آزادی را دارید که در سراسر آمریکا با آزادی دور هم جمع شوید آن هم کنار مراکز اداره ایالت ها، پس از این فرصت استفاده نمائید برای انجام پادشاهی خداوند.

سلام و تحیّات در نام خداوند و نجات دهنده عیسای مسیح
چندی پیش دریافتم که روز ملی دعای آمریکا (هفتم ماه می) با روز تولدم همزمان شده است. در این سال به عنوان یک آمریکایی-ایرانیِ زندانی برای مسیح ساعت های زیادی را در دعا و شفاعت در مسیر بیداری روحانی برای این ملت عظیم گذراندم. ما امیدواریم که ملتمان موفق و مبارک باشد اما بدون بیداری روحانی، موفقیت و برکت حقیقی پدیدار نمیشود. همانطور که عَــزرا نزد خداوند فریاد برآورد و توبه نمود و اسرائیلی ها نیز در اشک تلخ از گناهانشان به او پیوستند، من نیز مایلم از شما عزیزان درخواست کنم تا به من در مسیر توبه و دعا برای بیداری روحانی ملحق شوید.
من از داخل دیوارهای این زندان (رجائی شهر) و شما عزیزان در خارج از این دیوارها
“پس چون عزرا دعا و اعتراف می نمود و گربه کنان پیش خانه خدا رو به زمین نهاده بود، گروه بسیار عظیمی از مردان و زنان و اطفال اسرائیل نزد وی جمع شدند، زیرا قوم زار زار می گریستند، و شکنیا ابن یحئیل که بنی عیلام بود جواب داد و به عزرا گفت: ما به خدای خویش خیانت ورزیدیم.لیکن الان امیدی بر اسرائیل در این باب باقی است .
عزرا دیوارهای روحانی را در اورشلیم بازسازی کرد در صورتی که نحمیا دیوارهای فیزیکی آن را بازسازی نمود.
برای بازسازی دیوارهای روحانی فرو ریخته شده به من ملحق شوید.
در زمان های نیاز متوجه می شویم که چه مقدار دولت و آتوریتی (حاکمیت) بر زندگی ما تأثیر دارد و می بینیم که تصمیمات ایشان گاهی موافق باورها و استانداردهای ما نیستند در نتیجه ممکن است عکس العمل آنی ما این باشد که رهبری ایشان و شرایط اطرافمان را سرزنش کنیم، اما حقیقت این است که تغییر می بایست در ما صورت پذیرد؛ همان طور که موج توانایی و قدرت دارد تا موج سوار خود را پیش ببرد، بیداری ما مردمان،توانایی دارد تا رهبرانمان را کمک کند و یا فشار بیاورد تا دعوتی را که از خداوند دارند به درستی به جا آورند.
تغییر با ما شروع می شود، بیداری نیز از ما شروع می شود. اولین گام برای بیداری روحانی، دعای متحد همه ما برای یک ملت است. روز ملی دعا یک فرصت بزرگ برایمان است تا بیرون بیائیم و از آزادیمان بهره بجوییم.
بسیاری از مسیحیان، به خاطر ایمانشان به عیسی مسیح خداوند در دنیا زندانی و کشته می شوند اما شما این آزادی را دارید که در سراسر آمریکا با آزادی دور هم جمع شوید آن هم کنار مراکز اداره ایالت ها، پس از این فرصت استفاده نمائید برای انجام پادشاهی خداوند.
در عزرا باب ۱۰ آیه ۹ می بینیم که با وجود باران سنگین همچنان مردم پایدارانه در دعای متحد و دست جمعیشان باقی می مانند.
مردم می بایست زیر هر فشاری برای دعای متحد برای کشورمان و برای آینه خداوند بیداری روحانیش را پدیدار سازند، بیاستند، زیر باران روح القدس تا ایشان را با تبدیل و مکاشفه الهی اش سیراب نماید.
زنجیرهای مرا به یاد آورید در هنگام آزادیتان و به یکدیگر زنجیر شده در اتحاد برای آمریکای عزیزمان و بدانید که من نیز به شما زنجیر شده ام در این دعا برای طلبیدن روی خداوندمان برای کشور عزیزمان آمریکا.
راه دیگری وجود ندارد جز اینکه، با مسیح مصلوب شویم تا بتوانیم قدرت قیام مسیح را در کشور عزیزمان تجربه کنیم.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'