سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

اختصاص جایزه 500 میلیونی برای ترور شاهین نجفی خواننده رپ ایرانی

یک وب‌سایت مذهبی شیعه برای ترور شاهین نجفی خواننده معترض ایرانی که علاوه بر آهنگ‌هایی با درونمایه نقد اجتماعی و سیاسی، ترانه‌هایی در نقد امامان شیعه نیز منتشر کرده است، مبلغ ۵٠٠ میلون تومان پاداش تععین کرده است.

shahin-najzfiکیهان نوین: پیش از این و در سال ۱۳۹۱ نیز شاهین نجفی ترانه‌ای با عنوان «نقی» منتشر کردکه این ترانه توسط هواداران امامان شیعه توهین‌آمیز تلقی شد و پس از آن عده‌ای از لطف‌اله صافی گلپایگانی در رابطه با افرادی که «جسارت‌کنندگان به‌امام نقی» نامیده بودند استفتاء کردند که این مرجع تقلید شیعه در جواب گفته بود: «چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشند مرتدند. والله اعلم». پس از آن نجفی به مرگ (ترور) توسط مسلمانان تهدید شد.

اباالشهدا به نیابت از طرف گروهی از شیعیان، به باطل‌کننده شناسنامه نجس کفتار هتاک پانصد میلیون تومان پاداش می‌پردازد.
نظر به فتاوای مراجع عظام مبنی بر ساب‌النبی بودن مطرب رقاص شاهین نجفی و اثبات خباثت‌های این زنازاده، گروهی از فعالان شیعه در نظر دارند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به مجری حکم قصاص نامبرده بپردازند.

اباالشهدا به عنوان نماینده این گروه اعلام می‌دارد که این مبلغ نقدا به عنوان پاداش به عامل سرور قلب حضرت صاحب‌الزمان پرداخت خواهد شد. همچنین در صورتی که عامل اجرای حکم در این مسیر به فیض عظیم شهادت نائل آید، نیمی از این مبلغ به عنوان دیه شرعی و پاداش وی به خانواده ایشان تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مبلغ در صورت اعلام آمادگی مومنین، افزایش خواهد یافت. اباالشهدا همچنین اعلام می‌دارد که در صورت اعلام آمادگی از سوی علاقمندان به اجرای این حکم، به عاملین داوطلب آموزش‌های لازمه را ارائه و نیز پشتیبانی از ایشان را در کشور اجرای حکم با تهیه مدارک لازمه و تسلیحات مورد نیاز بر عهده می‌گیرد.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'