سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کشته شدن یک کارگر به دلیل نبود ایمنى در محل کار

کشته شدن یک کارگر به دلیل نبود ایمنى در محل کار

غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای به هنگام تعمیر پل مکانیزه احمد آباد اصفهان، جان خود را از دست داد.

imagesکیهان نوین: مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اقای غفور راستین گفت: ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه صبح امروز کارگری در حالی که اقدام به تعمیر پل مکانیزه احمد آباد اصفهان می کرد جان خود را از دست داد.

وی بیان داشت: کارگر مذکور در حالی اقدام به تعمیر پل کرده است که در حین تعمیر، عابرین در رفت و آمد بودند و مشخص نیست که چه کسی کلید برق را می‌زند و نیمه بالای تن کارگر در پره‌های پل مکانیزه فرو می‌رود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در این حادثه بدن کارگر دو تکه شده و قسمت بالا تنه در پره‌ها فرو رفته و به پائین کشیده می‌شود و قسمت بالا تنه در بالای پل می‌ماند.

وی افزود: ماموران اورژانس پس از اطلاع ساعت ۱۱ و ۴۷ دقیقه بر سر صحنه حادثه حاضر شدند که با حضور بر سر کارگر حادثه دیده نبض کارگر هنوز می‌زده اما به دلیل اینکه بدن کارگر از هم جدا شده و در داخل پره‌ها فرو رفته بود ماموران نمی‌توانستند بدن کارگر را از داخل پره‌ها بیرون بکشند.

راستین بیان کرد: با وجودی که کدهای مختلف از جمله ماموران آتش نشانی بر سر صحنه حادثه حاضر بودند اما هیچ یک نمی‌توانستند اقدامی برای نجات این کارگر انجام دهند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'