سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“حل شدن ممنوع‌البیانی و ممنوع التصویری خاتمی در آینده ای نزدیک”

“حل شدن ممنوع‌البیانی و ممنوع التصویری خاتمی در آینده ای نزدیک”

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری  حکومت اسلامی ایران می‌گوید «ممنوع‌البیانی و ممنوع التصویری» محمد خاتمی به زود حل میشود معاون اول حسن روحانی می‌گوید محدودیت‌های خاتمی «لحظه‌ای و گذرا» است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که در سراسر گزارش خبرگزاری کار ایران، به سبب محدودیت‌های رسانه‌ای از خاتمی با عنوان «رئیس دولت اصلاحات» نام برده می‌شود.

khatami-jahangiriکیهان نوین:چند هفته پیش غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه  حکومت اسلامی ایران اعلام کرده بود که بنابر دستور عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران، انتشار خبر ، تصویر و نام محمد خاتمی ممنوع است و با رسانه‌های خاطی برخورد خواهد شد.

اسحاق جهانگیری که از پایه‌گذاران حزب کارگزاران است، در دولت اول خاتمی وزیر معدن و فلزات بود و در دوره دوم ریاست‌جمهوری خاتمی، با ادغام دو وزارتخانه، به ریاست وزارت صنایع و معادن رسید.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'