سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس

150مربی پیش دبستانی که خواستار استخدام رسمی در آموزش و پرورش هستند، امروز در مقابل مجلس تجمع کردند.

2کیهان نوین: نزدیک به ۱۵۰ مربی پیش دبستانی صبح امروز (یکشنبه ۲۳ فروردین) مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.

بنابراین گزارش، مربیان پیش دبستانی معترض که از نقاط مختلف کشور به مقابل مجلس آمده‌اند خواستار استخدام رسمی در آموزش و پرورش هستند.

این تجمع پس از آن برگزار می‌شود که وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی در هفته گذشته از برنامه وزارتخانه متبوعش برای استخدام ۵ هزار معلم خبر داده بود.

فانی در این برنامه تلویزیونی استخدام مربیان پیش دبستانی را به شرکت این مربیان در آزمون استخدامی و کسب گواهی صلاحیت معلمی پس از گذراندن دوره‌های مربوطه در دانشگاه فرهنگیان منوط کرده بود.

یک مربی پیش دبستانی حاضر در تجمع گفت: «شروط وزیر آموزش و پرورش، استخدام مربیان پیش دبستانی را به مهر ۹۵ موکول می‌کند و به این شائبه دامن می‌زند که وزیر این وعده‌ها را به قصد فرار از استیضاح در مجلس طرح کرده است.»

گفتنی است مجلس شورای اسلامی سال گذشته به دلیل خلف وعده وزیر آموزش و پرورش در استخدام مربیان پیش دبستانی، کارت زرد دوم را به این وزیر نشان داد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'