سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجاوز گروهی طالبان به یک نوجوان انتحاری در افغانستان

تجاوز گروهی طالبان به یک نوجوان انتحاری در افغانستان

یک نوجوان انتحاری پس از آن‌که توسط طالبان مورد تجاوز گروهی قرار گرفته به خاطر انجام حملۀ انتحاری به کابل فرستاده شده‌است.

Untitled9-300x219کیهان نوین: ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که یک نوجوان ۱۶ ساله به اسم بلال مورد تجاوز گروهی چند فرماندۀ طالبان به نام‌های مزمل، هجرت مشهور به ابوذر، طاهر و حنظله در ولسوالی بتی‌کوت ولایت ننگرهار قرار گرفته‌است.

این نوجوان پس از آن که مورد تجاوز قرار گرفته، به خاطر انجام حملۀ انتحاری آماده شده اما پیش از رسیدن به هدف توسط نیروهای امنیت ملی در بخش‌هایی از ولایت کابل بازداشت گردیده‌است.

این پسر در ویدیویی اعتراف می‌کند که چندین‌بار از سوی فرمان‌دهان طالبان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و پس از آن‌که باشنده‌گان محل از روابط نامشروع آنان با بلال آگاه شده‌اند، فرمان‌دهان متجاوز او را به خاطر انجام حملۀ انتحاری بالای فرمان‌دهی پولیس ولسوالی بگرامی کابل مجبور ساخته و فرستاده‌اند.

این نوجوان اعتراف می‌کند که طالبان برایش گفته‌اند پس از مورد تجاوز قرارگرفتن، گنهکار شده و باید حملۀ انتحاری انجام دهد تا گناهش پاک شود.

این در حالی‌ست که سال گذشته نیز گروه طالبان در ولسوالی جرم ولایت بدخشان پس از آن از سوی مردم به شدت از منطقه رانده شدند که توسط باشنده‌گان محل در حال تجاوز جنسی بالای گاوها دیده شدند.

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان می‌گوید که سوء استفادۀ جنسی از نوجوانان انتحاری یک فرهنگ معمول در میان فرمان‌دهان طالبان و گروه شبکۀ حقانی بوده و این فرهنگ به گونۀ سرسام‌آوری در حال افزایش است.

هم‌چنان امنیت ملی می‌افزاید، بررسی آنان نشان می‌دهد که در بیش‌تر مرکزهای طالبان و حفانی نوجوانان به خاطر رفع غریزۀ جنسی استخدام و از آنان در حمله‌های انتحاری استفاده می‌شود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'