سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تاکسی داران مسجدسلیمان : هیچ کس صدای ما را نمی شنود

تاکسی داران مسجدسلیمان : هیچ کس صدای ما را نمی شنود

جمعی از تاکسی داران خطوط شهری مسجدسلیمان صبح امروز در خیابان مرکزی مسجدسلیمان در اعتراض به بی اهمیتی مسئولین شهرستان نسبت به مشکلاتشان تجمع کردند.

???????????????????????????????کیهان نوین: یکی از این رانندگان تاکسی معترض  گفت :  شهرداری مسجدسلیمان به عنوان متولی حمل و نقل با تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی همکاری نمی کند.

وی با انتقاد از شورای شهر ادامه داد : متاسفانه در مسجدسلیمان فقط شعار می دهند و مشکلات را پشت گوش می اندازند ,طبق قانون در تمام کشور با فرارسیدن سال جدید  بدون اینکه راننده تاکسی غصه نرخ نامه را داشته باشد نرخ نامه جدید به تاکسی ها ابلاغ می شود اما تاکسی داران مسجدسلیمان  پس از ماه ها بلاتکلیفی نرخ نامه  سال جدید تاکسی را دریافت می کنند که آنهم فقط برای کمتر از دو ماه قابل اجرا است  .

این راننده تاکسی ادامه داد :  ایستگاه های تاکسی باید فقط برای مسافر سوار کردن تاکسی ها باشد اما متاسفانه خودروهای شخصی در محلی که برای تاکسی ها در نظر گرفته شده مسافر سوار می کنند و راهنمائی و رانندگی هم هیچ گونه دخالتی نمی کند.

وی ادامه داد : اعتراض رانندگان تاکسی در مسجدسلیمان دارای یک سابقه تاریخی بیش از ۲۰ساله است  و بارها و بارها به شورای شهر و شهرداری مراجعه کرده ایم اما اهمیتی از سوی مسئولین به مشکلاتمان داده نمی شود و امروز هم که ما اعتراض کردیم هیچ کدام از مسئولین مربوطه برای شنیدن مشکلات  ما در جمع مان حضور نیافتند.

این راننده تاکسی گفت : حرفمان را در چارچوب قانون بیان می کنیم و انتظار داریم مسئولین کمی دلسوزانه تر رفتار کنند و مشکلاتمان را پیگیری کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'