سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعدام هشت زندانی در ندامتگاه مرکزی کرج

اعدام هشت زندانی در ندامتگاه مرکزی کرج

امروز دوشنبه بیست و چهارم فروردین ماه، هشت تن از محکومین جرایم مرتبط با مواد مخدر در زندان مرکزی کرج به دار آویخته شدند.

 

f0c7870eaacb5086ce3884a29f5f752c383cfa91کیهان نوین: به نقل از واحد مرکزی خبر، امروز ۸ نفر از توزیع‌کنندگان و فروشندگان موادمخدر در زندان مرکزی کرج اعدام شدند و دادستان عمومی و انقلاب کرج در این باره گفت: این افراد از فروشندگان کلان مواد مخدر سطح استان البرز بودند و تعدادی از این افراد نیز در لابراتور تولید شیشه فعالیت داشتند.

شا‌کرمی افزود: این افراد با تهیه مواد پیشتاز اولیه، تولیدکننده کلان مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه بودند، از این افراد بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر شیشه، هروئین و یک محموله ۲۶۸ کیلوگرمی دیگر از نوع حشیش در کرج کشف و ضبط شد.

گفتنی است از روز شنبه حدود ۱۶ زندانی محکوم به اعدام از زندان ندامتگاه مرکزی کرج جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شدند، به دلیل تعداد زیاد و عدم امکان اجرای یکباره حکم، نیمی از محکومین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند، همچنین تعدادی از محکومین به اعدام از زندان قزل حصار کرج و زندان رجایی شهر در انفرادی در انتظار اجرای حکم به سر می برند.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'