سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

گوشه ای از فسادهای عظیم مالی ولایت مطلقه فقیه و عمال او

فساد ميان لايه‌هاي مافيايي نظامي – مالي آن‌قدر گسترده و تو در تو است كه گاهي اوقات لازم نيست آن را پوشاند. زيرا همه مي‌دانند عمق ان چه حد است و هيچ ضرورتي نمي‌بينند كه پاي اصلي فساد يعني قدرت را مخفي كنند .

 images (11)کیهان نوین: كليه فسادهاي ايران محصول نظام ولایت مطلقه فقیه است. سهم بيت و وابستگان خامنه‌ای از فسادها بسیار زیاد است. امير خسروي وابستگي‌اش به بيت كم بود و اشتباه او ارسال نامه‌ به خامنه‌ای و پرده برداشتن از روابط فسادآور نهادهاي وابسته به قدرت بود وگرنه احتمال داشت كه بيشتر زنده بماند و اعدام نشود .

● عنوان اختلاس سه هزار ميليارد توماني بدنامي‌اش به امير خسروي ماند اما به اختلاس 8 هزار ميلياردي بابك زنجاني و مافیاهائی که به بیت رهبری متصل است و بابک زنجانی کارگزhjرش بشمار بود و از کارگردانان این مافیا کسانی همچنان در وزارت نفت صاحب مقامهای کلیدی هستند، توجه چنداني نمي‌شود و يا سخني از قراردادهاي كلان چند هزار ميلياردي ميان نهادهاي فاسد وابسته به قدرت بحثي به ميان نمي‌آيد .

قرار داد 20 هزار ميليارد توماني ميان شهرداري تهران و سپاه پاسداران اين روزها با تفاسير مختلفي به گوش مي‌رسد زيرا هيچ قراردادي ميان شهرداري تهران با سپاه پاسداران نبايد بدون نظر شوراي شهر تهران منعقد گردد. اما به دليل پرده‌پوشي و مخفي‌كاري، قبل از اطلاع شوراي شهر تهران منعقد شد و سردار چمران نيز آن‌را تفاهم نامه ناميد و نه قرارداد. مخالفت شوراي شهر منجر به تغيير رييس شوراي شهر تهران شد . سردار مهدي چمران كه تنها نان نام مصطفي چمران را مي‌خورد، در فكر تسريع ظهور امام زمان و فراهم آوردن نقشه مسير حركت آن امام مي باشد ولي نمي‌داند اين خيانت‌ها با آن باورها تا چه اندازه تضاد دارد .

   قرارداد درون گروهي ميان چند سردار سپاه و چنگ انداختن سپاه بر شریان‌های حیاتی شهر تهران است. چرا كه طرفين قرارداد 7 سردار سپاه هستند كه از يك سو شهرداري تهران و از سوي ديگر قرارگاه خاتم را در اختیاردارند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'