سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ترک‌خوردگی و نشست خیابان در شهرک پردیسان

ترک‌خوردگی و نشست خیابان در شهرک پردیسان

به دلیل فعالیت‌های مترو در بخشی از خیابان سیمای ایران،ضلع شرقی این مجتمع نشست کرده است.

267192_635610025219026480_lکیهان نوین: بنا بر نظر ساکنان مجتمع پردیسان، به دلیل فعالیت‌های مترو در بخشی از خیابان در ضلع شرقی مجتمع پردیسان، ترک‌خوردگی همراه با نشست اتفاق افتاد وهمچنین به دلیل سهل‌انگاری مسئولان مترو، لوله گاز کل شهرک به مدت 24 ساعت قطع بود.

بنا بر سخنان ساکنان مجتمع، کارکنان مترو برای کندن تونل مخصوص و ریل‌گذاری آن در حال کار بودند که خاکبرداری باعث شد، خیابان نشست کند. این اتفاق حدود ساعت 4 بعدازظهر رخ داد و ساکنین از منازل خود خارج شدند.مسولان مترو در مقابله با این حادثه عکس‌العمل سریع نشان ندادند. و حدود 4 الی 5 ساعت طول کشید تا مسوولان مترو وارد عمل شوند. متراژ نشست حدود 40 الی 50 متر است.

خانوارهایی که ساکن ساختمان در معرض خطر بودند، همان شب حادثه در هتل اسکان داده شدند.
نگهبان این مجتمع با اشاره به اینکه حادثه به‌علت فعالیت مترو رخ داده است، گفت: «نشست خیابان، روبروی یک ساختمان 5 طبقه‌ای اتفاق افتاد که حدود 10 خانوار در آن ساکن بودند.»در نهایت ساکنان واحد ساختمانی که به‌علت نشست خیابان در مجتمع پردیسان، منازل خود را تخلیه کرده و در هتل اسکان داشتند، وحشت‌زده به منازل خود بازگشتند.
گفتنی است که مجتمع پردیسان تهران، واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، شامل 692 خانوار است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'