سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

به صحنه آمدن مجدد دلواپسانِ مذاکرات هسته ای

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از گروه موسوم به دلواپسان اظهار داشت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی به خاطر ضعیف بودن٬ امتیاز‌های فراوانی به غرب داده است.

wrty (12)کیهان نوین: محمود نبویان این مطلب را در میز‌گرد هسته‌ای «تجربه تلخ اعتماد» و در انتقاد از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای دولت روحانی بیان کرده و گفته پیوستن حسین فریدون (برادر روحانی) هم این تیم را قدرتمند نکرده است.

وی افزوده با وجود امضای توافق‌نامه ژنو و امتیاز‌های فراوانی که طرف‌ ایرانی داده٬ تحریم‌های بین‌المللی شکسته نشده و ارز مورد نیاز ایران به صورت چمدانی و شبانه وارد می‌شود.

فریدون عباسی٬ رئیس سابق سازمان انرژی اتمی نیز همسو با نبویان از تیم مذاکره کننده انتقاد کرده و علی‌اکبر صالحی رئیس کنونی این سازمان را به باد انتقاد گرفته است.

عباسی گفته صالحی زمانی که در وزارت امور خارجه بود «گاف سیاسی» می‌داد و تعداد تحصیل کردگان دولت روحانی در آمریکا بیش از دولتمردان باراک اوباما است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'