سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
“اگر غرب بيش از مقررات قانونی بخواهد، جمهوری اسلامی از مذاکرات هسته‌ای کنار می‌کشد”

“اگر غرب بيش از مقررات قانونی بخواهد، جمهوری اسلامی از مذاکرات هسته‌ای کنار می‌کشد”

اکبر هاشمی رفسنجانی، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه اظهار داشت جمهوری اسلامی بيشتر از حقش نمی‌خواهد اما اگر غرب چيزی بيشتر از مقررات قانونی بخواهد، تهران با مذاکرات هسته‌ای خداحافظی می‌کند.

indexکیهان نوین: اکبر هاشمی‌رفسنجانی روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه در پاسخ به اين سوال که آمريکايی‌ها معتقدند ايرانی‌ها در ميز مذاکره و در مقابل غرب دستشان بسته است، گفت ايران با اختيار خود وارد مذاکره شد و با تاييد رهبر جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد.

هاشمی رفسنجانی همچنين گفت غرب هم در زبان منکر حق مردم ايران در استفاده صلح‌آميز از دانش هسته‌ای نيست و جمهوری اسلامی هم بيش از حق خود نمی‌خواهد و اگر ببيند که حقش ضايع می‌شود، از ادامه مذاکرات کنار می‌کشد.

علی اکبر ولايتی، مشاور ويژه رهبر جمهوری اسلامی هم روز سه‌شنبه گفت مذاکره‌کنندگان ايرانی بر اساس راه‌حل ترسيم‌شده علی خامنه‌ای در مذاکرات عمل خواهند کرد.

خامنه‌ای يکشنبه ۱۹ بهمن گفته بود با ادامه و پيشرفت مذاکرات اتمی و رسيدن به توافق خوب موافق است.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'