سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی صدها کارگر سیمان سپاهان در محوطه کارخانه

تجمع اعتراضی صدها کارگر سیمان سپاهان در محوطه کارخانه

نزدیک به ۲۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان اصفهان ظهر روز (دوشنبه ۲۲ دی) در اعتراض به اخراج نماینده خود در محوطه کارخانه تجمع کردند.

n00066908-bکیهان نوین: کارگران معترض در این تجمع با حمل پلاکاردهایی، خواستار بازگشت به کار «محمدصادق نادری»، نماینده اخراجی‌شان شدند.

بر اساس سخنان کارگران، کارفرما صبح امروز از قصد کارگران برای تجمع مطلع شده بود و به همین دلیل پیش از ظهر، ساعاتی قبل از پایان زمان کاری، شمار زیادی از کارگران را مرخص کرد تا تعداد تجمع کنندگان کاهش پیدا کند.

آقای نادری از نمایندگان کارگران پیمانی سیمان سپاهان در پایان آبان ماه اخراج شده است. کارگران می‌گویند آقای نادری بعد از پیگیری مهم‌ترین مطالبه صنفی بیش از ۷۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان مبنی بر تبدیل وضعیت قرارداد کار از پیمانی به قرارداد مستقیم اخراج شده‌ است.

گفتنی است کارگران سیمان سپاهان پیش از این در  طومارهایی با امضا ۴۰۰ نفر، خواستار بازگشت به کار نماینده اخراجی‌شان اصفهان شدند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'