سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

آمدن مجدد انصار حزب اله به خیابانها

تنها به تذکر زبانی اکتفا نمی‌کنيم و کارهای ديگری هم اگر لازم باشد انجام می‌دهيم. چيزی که بايد حالی کنيم را حالی می کنيم و میگوييم که اين بساط را جمع کنيد.

imagesکیهان نوین: چهارشنبه نهم مهر ماه جمعی از گروههای امر به معروف و نهی از منکر انصار حزب اله در مسجد امام جعفر صادق واقع در میدان فلسطین تهران گردهمایی تشکیل داده بودند که به دنبال هماهنگی نهایی انجام شده بین دبیر کل انصار حزب اله با نیروی انتظامی و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفت و هدف آن اطلاع رسانی در مورد آخرین تغییرات انجام یافته در ترتیبات عمل به اعضای گروهها بود.
در گزارش “یالثارات” آمده است که: “آمران به معروف و ناهیان از منکر در سه حوزه مختلف به کار خود ادامه خواهند داد که به غیر از امر به معروف و نهی از منکر زبانی شامل مراجعه همزمان به مسئولان، و نیز اقدامات و تدابیر بازدارنده در قبال آنچه که در این گزارش مفسدان و متجریان خوانده شد، خواهد بود.”
دبيرکل انصار حزب‌الله، با تشريح برنامه‌های اين تشکل برای امر به معروف و نهی از منکر گفته است: “ما تنها به تذکر زبانی اکتفا نمی‌کنيم و کارهای ديگری هم اگر لازم باشد برای مهار اين قضيه انجام می‌دهيم تا تغيير روشی صورت گيرد.”
عبدالحميد محتشم، چهارشنبه نهم مهر و در همايش توجيهی امر به معروف و نهی از منکر، افزوده که تفاوت عمليات جديد انصار حزب‌الله با دفعات قبل اين است که “همزمان که دوستان در ميدان تذکر می‌دهند ما بتوانيم در کار ستادی که انجام خواهيم داد نتيجه کار را جمع‌بندی کنيم و به‌ آنها چيزی که بايد حالی کنيم را حالی کنيم و بگوييم که اين بساط را جمع کنيد.”
چندی پیش نیز در این سایت خبر اقدام مستقیم موتورسواران انصار حزب اله منتشر شده بود که با واکنش های متفاوتی از سوی مردم و مسولین مواجه شد.
انصار حزب اله همیشه خواهان برخورد های تند و خشن در مساله امر به معروف و نهی از منکر بوده است. و در اینگونه برخوردها نیز سابقه دار است.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'