سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

آغاز رسمی سناریو سازی های جمهوری اسلامی پیرامون اسیدپاشی ها

با انتشار خبر بازداشت مردی زن نما در تجمع اسیدپاشی اصفهان سناریو سازی های جمهوری اسلامی پیرامون اسیدپاشی به شکل رسمی آغاز شد.

مهناز همدانیان
مهناز همدانیان

کیهان نوین: از ابتدای اعتراضات مردم پیرامون جنایت های انجام شده در حق زنان اصفهانی، جمهوری اسلامی تمام تلاش و توان خود را پیرامون ارتباط دادن این حادثه به خارج از ایران و پاک کردن این لکه ی ننگ از پیشانی امر به معروف و نهی از منکر و نیروهای افراطی نظام اسلامی، به کار بست.

از همان ابتدای امر این اقدام تروریستی و جنایت انسانی را به بیرون از ایران و به اصطلاح دشمنان امر به معروف نسبت داد تا سرپوشی بر تصویب طرح حمایت از امر به معروف و نهی از منکر از سوی مجلس شورای اسلامی، حضور گشت های خودسر موتوری انصار حزب الله در خیابانها، سخنان احمد خاتمی که گفته بود باید برای امر به معروف خون ریخته شود، و سخنان امام جمعه اصفهان مبنی بر اینکه امر به معروف دیگر از تذکر لسانی فراتر رفته است و باید به صورت عملی وارد میدان شد و اقدام عملی کرد، بگذارد.

در راستای همین سناریو سازیها برای انحراف افکار عمومی از نقش آمران به معروف در این جنایات، سایت ادیان نیوز خبری را منتشر کرد مبنی بر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی. و مدعی شد این مرد در اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.
همچنین با ادعای کشف ادوات ارتباطی و جاسوسی و عنوان کردن شغل مستندسازی برای وی و سعی در به نوعی ارتباط دادن این فرد با جریان بنا به گفته آنان فتنه 88 تلاشهای مذبوحانه ای برای سر و سامان دادن به این جنایت و عواقب ناشی از آن می کنند.
این خبرگزاری (ادیان نیوز) و سناریو نویسهای آنان در ادامه برای انحراف افکار عمومی از نقش افکار مسوم افراطیون مذهبی در این جنایت در داستانی کودکانه به وجود لکه هایی بر روی دستان این فرد اشاره کرده اند و گفتند که احتمال می رود جای سوختگی با اسید باشد، و ماموران امنیتی نسبت به احتمال مشارکت این فرد در اسیدپاشی مظنونند.
غافل از آنکه هر عقل سلیمی با دیدن آن عکس توان تشخیص این را دارد که لکه های بیماری و عارضه پوستی ویتیلیگو ، بَرَص، یا پیسی این فرد هرگز نمی تواند حتی کوچکترین شباهتی به سوختگی با اسید داشته باشد.
و بازهم ساختن سناریوهای تکراری، عکسها و اعترافات دروغین و اجباری تکراری برای پاک کردن گناه از چهره ی سیاه و لکه ی ننگ دیگری بر پیشانی شان. به جای برگزیدن راه آشتی با مردم شمشیر عناد و دشمنی با ملت را از رو بسته اند.
جای بسی تاسف است که مسولین محترم جمهوری اسلامی و پیروان نظام ولایی و رهروان راه ولایت به جای دستگیری و مجازات عاملان اصلی این جنایات، که بر مردم ایران پوشیده نیست اینان از چه قشر و گروهی هستند، به سناریو سازی های تکراری و کودکانه و سیاه بازیهای همیشگی شان پرداخته اند و بازهم طبق روال همیشگی و سی واند ساله شان، رد پای عناصر خارجی، (به قول آنها ردپای عناصر خودفروخته به بیگانگان و معاندین نظام اسلامی) را دیده اند .
مهناز همدانیان
یکشنبه 4 آبان 1393
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'