سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
زلزله 4.5 ریشتری منطقه  مورموری در استان ایلام را لرزاند

زلزله 4.5 ریشتری منطقه مورموری در استان ایلام را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بعد از ظهر روز یکشنبه منطقه «مورموری» در استان ایلام را لرزاند.

43کیهان نوین: مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار داشت زمین لرزه ای به بزرگی 4،5 درجه در مقایس امواج درونی زمین (ریشتر) بعد از ظهر امروز مناطقی از بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان را لرزاند.

محمد سلیمانی افزود: گزارش لرزه نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران حاکیست این زمین لرزه ساعت 15 و 45 دقیقه و 17 ثانیه در مرز استان های ایلام ، لرستان و خوزستان رخ داده است.

وی یادآور شد: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی در بر نداشته است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: تاکنون گزارشی از میزان خسارات احتمالی این زلزله دریافت نشده است. بخش مورموری در 22 کیلومتری شهر آبدانان واقع شده است.

زلزله ای به بزرگی 4،7 ریشتر هشتم دی ماه سال گذشته نیز در این منطقه رخ داد که به بیش از 500 واحد مسکونی خساراتی را وارد کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'