سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کمک ایران به بازسازی واحدهای امنیتی حزب الله

کمک ایران به بازسازی واحدهای امنیتی حزب الله

افزایش شمار بمب گذاری ها در مناطق تحت کنترل حزب الله در لبنان، موجب شده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در صدد بازسازی سرویس های امنیتی آن بر آید.

 

images (5)کیهان نوین: سرهنگ رحیمی، نماینده فرمانده نیروی قدس سپاه، واحدی از  افسران ایرانی و رییس سرویس های امنیتی اصلی حزب الله تشکیل داده است، با این هدف که امنیت در حوزه استقرار حزب الله تقویت شود. این اقدام در پی حمله به سفارت ایران در بیروت، که ظاهرا افراد حزب الله از آن حفاظت می کردند، صورت می گیرد.

حدود ۳۰ افسر سپاه پاسداران مامور شده اند به بازسازی واحد های امنیتی اصلی حزب الله در راستای خطوط ایران کمک کنند. همچنین تصمیم گرفته شده است رزمندگان حزب الله در سوریه، ساختار اطلاعاتی خود را داشته باشند.  تا امروز آنها به آژانس های اطلاعاتی سوریه متکی بودند.

یک نظر

  • هنوز خرابیهای خرمشهر و مناطق جنگ زده و یا زلزله زده مانند بم و اطراف کرمان و… هنوز ابادان اب ندارد و اهواز هم هوای سالم ندارد و بیش از 70 درصد ملت زیرخط فقر به سر میبرند و ملت گرسنه هستند و برای برنج هندی فاسد ساعتها در نوبت میمانند و هزاران مشکل اقتصادی دیگر اما حکومت نا مردمی و فاشیستی اسلامی ایران به سر کردگی خامنه ای دجال و قاتل و دزد و تئورسینهای جمهوری ننگین اسلامی مانند رفسنجانی دزد و قاتل و لاریجانیهای عراقی دزد و رشوه خوار و قاتلانی همچون نقدر عراقی یا فیروز ابادی یا مرتضویهای قاتل پولهای این ملت بیچاره رو یا در لبنان خانه های اپارتمانی و پارکهای مخصوص و اتوبانهای فراوانی برای دشمن دیرینه ما عراق با نیروگاههای برق میسازد یا به سوریه و حزب الله تروریست میرسد این درد مشترک را به که باید گفت ؟ ملت هم سکوت کرده و میترسند اما کافیه یکپارچه شیم تا دمار از روزگار این نامردان تازی زاده در بیاوریم و همه رو به دادگاه ملی بسپاریم ننگت باد خامنه ای ضحاک ننگت باد قاتل دزد ( شیرزاد صفری )

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'