سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کاهش بودجه وزیر بهداشت را روانه بیمارستان کرد

کاهش بودجه وزیر بهداشت را روانه بیمارستان کرد

کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی بودجه وزارت بهداشت که قرار بود برای ساماندهی شبکه بهداشتی کشور در سال ۹۳ اختصاص یابد، وزیر بهداشت را روانه بیمارستان کرد.

ghazizadeh

کیهان نوین : دیروز در پی تایید پیشنهاد برخی ار نمایندگان مجلس 3 هزار میلیارد تومان از اعتباری را که قرار بود برای اصلاح زیر ساخت های بهداشتی شبکه بهداشت در سال 93 به وزارت بهداشت اختصاص یابد به بیمه ها منتقل شد که در پی این اتفاق وزیر بهداشت دچار عارضه قلبی و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

در همین راستا عباس زارع نژاد مدیر کل اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: بنده در زمان وزارت دکتر لنکرانی هم شاهد بودم که یکی از نمایندگان امروز مجلس که آقای مصری بود، و در زمان زمان وس زارزیر رفاه بود. ‌در اقدامی عجیب با ایجاد مراکز معین درمانی باعث خالی شدن مراکز بهداشتی کشور از پزشکان شد و همین تصمیم او وزیر اسبق بهداشت را در آن زمان دچار  ناراحتی قلبی کرد.

درپایان زارع نژاد گفت: این بار هم همان فرد که امروز در کسوت نماینده مجلس است با لابی کردن توانسته است بودجه ای که قرار بود برای ایجاد و تقویت زیرساخت های بهداشتی در روستاها و حاشیه شهرها هزینه شود را به شرکت های بیمه منتقل کرده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'