سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

پاسخ پنتاگون به هرزه گویی های سرلشکر عصا بدست

سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی چندی پیش در ادامه یاوه گویی های مقامات رژیم جمهوری اسلامی از آمادگی ایران برای جنگ تعیین‌کننده با آمریکا و اسرائیل خبر داد که در همین رابطه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز در پاسخ گفت: در صورت انحراف برنامه هسته‌ای رژیم تهران، ارتش آمریکا برای هر اقدامی آماده است.
image
 
كيهان نوين : یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا شب گذشته در کنگره گفت که واشنگتن به رژیم ایران اجازه نخواهد داد که سلاح هسته ای بسازد و اگر ایران تصمیم به استفاده از مذاکرات هسته ای به عنوان پوششی برای ساخت سلاح هسته ای بگیرد واشنگتن آن را کشف می کند.
الیسا اسلوتکین معاون امور امنیت بین الملل وزیر دفاع آمریکا به کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفت: نیروهای نظامی آمریکا برای هر گزینه ای آماده هستند اگر رژیم تهران همزمان با ادامه دیپلماسی تصمیم به توسعه مخفیانه برنامه سلاح هسته ای خود بگیرد.
همچنین چند روز پس از واکنش آمریکا به اعزام ناوهای ایرانی به اقیانوس اطلس، سخنگوی پنتاگون با اشاره به آزمایش موشک‌های بالستیک جدید در ایران گفت که واشنگتن با دقت این اقدامات را رصد می‌کند.
بنا به گزارش سی ان ان: رژیم ایران با موفقیت یک مدل از موشک های بالستیک، که قادر است تمام تجهیزات نظامی دشمن را منهدم کند، با موفقیت آزمایش کرد.
دریادار «جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که پنتاگون این گزارش ها را دریافت کرده و از انجا که برنامه موشکی رژیم ایران تهدیدی برای منطقه است، این موضوعی را با دقت رصد می‌کند.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'