سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

رد درخواست وزیر خارجه ایران برای سفر به عربستان !

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی در پایان سفر دو روزه به سه کشور کویت، عمان و قطر ساعتی پیش وارد تهران شد، همچنین محمد جواد ظریف اعلام کرد که هنوز تاریخی برای دیدار از عربستان سعودی تعیین نشده است.

IMG15193046

کیهان نوین : وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی در پایان سفر دو روزه به سه کشور کویت، عمان و قطر ساعتی پیش وارد تهران شد و این در حالی است که گفته می شود عربستان سفر وزیر امور خارجه تهران به ریاض را نپذیرفته است.

سایت میدل‌ایست آن‌لاین به نقل از منابع نزدیک به شورای همکاری خلیج فارس نوشته، چگونه است در حالی که رژیم تهران همه جا در رسانه‌هایشان با تحقیر به ما خاندان آل سعود می‌گوید اکنون به فکر بهبود روابط افتاده است.

میدل‌ایست آن‌لاین پیش تر نوشته بود، روابط تهران و ریاض به این سادگی‌ها عادی نخواهد شد.

محمد جواد ظریف به این سه کشور عربی سفر کرد تا یخ روابط موجود میان رژیم تهران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به یک باره شکسته شود. اما این دلیل نمی‌شود که عربستان نیز به همین سادگی بپذیرد که روابط خود را با رژیم تهران عادی کند.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'